Política de Seguretat

Des de l'inici de la seva activitat, la Direcció va adoptar com a estratègia de negoci oferir una elevada qualitat de servei, assegurança i sostenible mediambientalment, a un cost raonable en l'activitat:
Sistemes de seguretat de la informació que donen suport a les activitats de:

Comercialització, Definició, Implantació, Posada en marxa i Explotació de serveis per als
sistemes d'informació i infraestructura de telecomunicacions, tant en local com en el
núvol; sota les àrees de:

  • Estratègia i Innovació: Consultoria tecnològica, Gestió de serveis TIC, Enginyeria d'Infraestructures i Definició de Pla de Contingència
  • Serveis Gestionats del Lloc de treball: Gestió global del suport, monitoratge, administració, manteniment i evolució durant tot el cicle de vida dels actius, ...

L'objectiu permanent d'aconseguir la màxima satisfacció del client s'aconsegueix, des de llavors:

  • Comunicant amb el client per a mantenir-li informat de l'evolució de la seva comanda si hi ha canvis de producte o de terminis de lliurament en aquest.
  • Donant un tracte servicial i amable al client

La Direcció està convençuda que l'anterior només pot aconseguir-se mitjançant:

  • L'anàlisi de les necessitats del client que serveixi de base per a oferir-li el millor servei.
  • Complint estrictament la legislació i reglamentació vigent aplicable a la nostra activitat, amén d'altres requisits que la companyia pogués subscriure.
  • Col·laborant amb el parc de proveïdors i de representades més adequat a la nostra estratègia de negoci.

Una millora contínua del sistema de gestió integrat, incloent-hi els nostres processos i la nostra oferta de serveis, partint de l'opinió del client i dels nostres indicadors interns.

  • Identificant els riscos de negoci que permetin aplicar mesures per a tractar-ho.
  • Tractant la informació de manera segura respecte al seu caràcter confidencial, custodiant la seva integritat i disponible.
  • Identificant els aspectes ambientals de la nostra activitat de manera que puguem prevenir la contaminació del mitjà.
  • L'establiment d'objectius com un dels pilars de la millora contínua.

Aquesta política –que es comunica a tota l'organització i a les parts interessades- ha de ser entesa i assumida per tots, sent la pròpia Direcció la primera a comprometre's amb les directrius

L'establiment d'objectius com un dels pilars de la millora contínua.

Aquesta política –que es comunica a tota l'organització i a les parts interessades- ha de ser entesa i
assumida per tots, sent la pròpia Direcció la primera a comprometre's amb les directrius.

Avda. Arístides Maillol, 7 08028 Barcelona
19/07/2022

La Direcció
Ed. 1

crossmenu